نرم افزار پخش فیلم و فایل صوتی PotPlayer 1.6.49343 Stable
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار پخش فیلم و فایل صوتی PotPlayer 1.6.49343 Stable
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 568
نویسنده : کدخدا

 

PotPlayer 1.6.49343 Stable نرم افزار پخش فیلم و فایل صوتی PotPlayer 1.6.49343 Stable

PotPlayer نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – ۳۵ مگابایت | لینک کمکی



:: موضوعات مرتبط: برنامه , مدیا پلیر , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار پخش فیلم, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار PotPlayer 1 , 6 , 49343 Stable, دانلود نرم افزار PotPlayer 1 , 6 , 49343 Stable برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار پخش فیلم, دانلود نرم افزار پخش فیلم برای کامپیوتر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: